تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
تشک کینگ ویستر پس ار وقفه‌ای 3 ساله دوباره با ساختاری جدید از تیرماه 1400 به بازار عرضه شد. این تشک از تشک‌های با رده قیمتی متوسط رو به بالا با کیفیت و طراحی فوق العاده است. اسکلت این تشک فنر منفصل است که یک طرف آن  فوم HR و طرف دیگر اسفنج ویژه دارد. ارتفاع این تشک 30 سانتیمتر و 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی دارد.
 
 

ویژگی‌های تشک ویستر مدل کینگ ویستر

بررسی تشک کینگ ویستر

تشک کینگ ویستر از سری تشک های فنر منفصل طراحی و تولید شده در تشک ویستر است که از رده تشک های بسیار با کیفیت و قیمت بالای متوسط بازار ایران است. کینگ ویستر تشکی دو طرفه است که یک طرف آن دارای فوم HR و طرف دیگر لایه های اسفنجی ویژه دارد. طرف فوم HR تشک به نسبت طرف دیگر نرم تر است که شکل بدن را به خود می‌گیرد که به خصوص گودی بدن را بهبود می‌بخشد. طرف دیگر اسفنج ویژه با تراکم بالا دارد که برای نیمه گرم سال حس خنکی بیشتری دارد. روی این لایه ها، پارچه گردباف تمام پنبه سری کوانتوم پلاس کشیده شده است که با الیاف و اسفنج رول نقش دوزی شده است. اگر یک تشک با کیفیت بالا و با امکان دو حالت مختلف می خواهید، تشک کینگ ویستر یک تشک تمام عیار است. تشک کینگ ویستر ارتفاع 30 سانتیمتری و 2 سال گارانتی تعویض و 5 سال گارانتی دارد.

 

تشک رویا در استان تهران دارای نمایندگی های زیادی در سرار استان است. میتوانید با بهترین قیمت، تشک رویا را از حراج تشک که نمایندگی فعال تشک رویا در سعادت آباد به صورت غیر حضوری است خریداری نمایید. با ما تماس بگیرید و علاوه بر مشاوره تخصصی به صورت تلفنی یا چت در سایت از دیگر خدمات ما در سعادت آباد بهره بگیرید:

  1. بهترین قیمت (براساس خدمات)
  2. امکان انتخاب از بین بهترین برندها
  3. ارسال رایگان تشک رویا (برای سعادت آباد)
  4. پرداخت در محل
  5. تحویل فوری در همان روز
  6. امکان انتخاب از بین 2 محصول در محل
  7. امکان تعویض تا 48 ساعت بین برندها و مدلها مختلف (مطابق با قوانین سایت)

چه طور میشه بدون دیدن و لمس کردن تشک خرید؟

چرا باید اینترنتی تشک بخریم:

  • قابلیت مشاهده و مقایسه محصولات و برندهای مختلف
  • استفاده از نظرات کاربران دیگر
  • رقابت قیمتی و خرید با بهترین قیمت
  • استفاده از مشاوره های تلفنی و تخصصی
  • صرف زمان کمتر
  • خدمات ارسال و حمل طبقات

برای خرید تشک شما نیازی به لمس تشک ندارید همانگونه که وقتی به فروشگاه میروید و از نظر فروشنده بهره میگیرید می‌توانید از نظر مشاوره های تخصصی تر تلفنی نیز استفاده کنید.

همچنینن تست سفتی و نرمی تشک در فروشگاه به چند دلیل اصلی بی فایده است:

  • تشک هایی که در فروشگاه تست می کنید نسبت به تشک های نو نرمتر هستند زیرا تعداد زیادی آن تشک ها را تست کرده اند و مثل تشک نو نیستند.
  • شما تا زمانی که روی تشک استراحت نکنید نمی توانید مطمئن شوید که برای شما مناسب است یا نه ! نشستن، مشت زدن، با زانوی روی تشک رفتن و حتی دراز کشیدن تا زمانی که شما به صورت راحت استراحت نکنید نمی توانید مطمئن شوید که برای شما چه تشکی مناسب است.
  • شما حتی بعد از خرید شاید تا یک یا چند هفته نتوانید با تشک خود حس راحتی داشته باشید. به 2 دلیل یکی اینکه تشک نو، کمی خشک است و پس از یک ماه استفاده تشک کم کم حالت عادی به خود میگیرد. دوم اینکه تغییر جای خواب همیشه موجب تغییر و بهم خوردن ریتم خواب می شود.

 

  • رخت خواب
  • ۰
  • ۰

آیا نگران تأثیرات تشک خود بر سلامتی خود هستید؟ در این راهنما، ما 10 عوارض جانبی آزار دهنده – و در بعضی موارد به طور بالقوه جدی – را برای سلامتی خوابیدن روی تشک بد به اشتراک خواهیم گذاشت.

صبح بعد از بیدار شدن از یک خواب بد چه احساسی دارید؟ از خواب آلودگی گرفته تا سردرد، اثرات کوتاه مدت یک شب خواب بی کیفیت، معمولاً به راحتی و به محض بیدار شدن قابل لمس است.

از طرف دیگر، ایجاد اثرات طولانی مدت ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. از سیستم ایمنی ضعیف تا افزایش وزن و مشکلات تنفسی، خواب با کیفیت پایین می‌تواند باعث ایجاد طیف وسیعی از اثرات منفی بر سلامتی شود.

تشک شما نقش مهمی در کمک به شما در به خواب رفتن و خواب در طول شب دارد. تشکی خیلی سخت، خیلی نرم، کاملاً حمایتی یا ساده ناراحت کننده اغلب ممکن است تمام چیزی باشد که برای جلوگیری از داشتن خواب با کیفیت لازم است.

تحریک ریه و گلو

تشک شما هرچه قدیمی‌تر باشد احتمال وجود تعداد زیادی ریزگرد در آن بیشتر است. ریزگردها در همه تشک‌ها وجود دارند اما تشک‌های قدیمی مستعد داشتن غلظت بیشتری از این موجودات تحریک کننده هستند.

گرد و غبار می‌تواند منجر به تعدادی از بیماری‌های پوستی و ترمیمی مانند اگزما، آسم و گلودرد شود. اگر تشک شما بیش از ده سال از عمرش گذشته است و آخرین بار بیش از پنج سال قبل بالش جدید خریده‌اید‌، به این فکر کنید که آیا زمان تعویض آن فرا رسیده است یا نه؟! اگر جدید است، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ایجاد ریزگردها انجام دهید. برای این منظور می‌توانید از محافظ تشک قابل شستشو استفاده کنید.

شرایط قلبی

اگر تشک شما مانع از خواب 8 ساعته با کیفیت در شب می‌شود، می‌تواند بر سلامت قلب شما تأثیر منفی بگذارد. طبق یک بررسی ژورنال قلب اروپا، 48٪ افراد کم خواب در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند.

این درصد پایینی نیست. وقتی خواب خود را کوتاه می‌کنید یا به دلیل تشک ناراحت کننده نمی‌توانید از یک خواب کامل شب لذت ببرید، در واقع دارید خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهید.

خواب کوتاه همچنین با افزایش خطر سکته مغزی و همچنین فشار خون بالا همراه است. تعویض تشک و صرف یک ساعت اضافی در رختخواب می‌تواند به شما کمک کند تا از چندین بیماری جدی مرتبط با قلب جلوگیری کنید.

 

بررسی تشک اولترا 4 رویا

یک مسئله فنی که در حوزه تشک های فنر منفصل مطرح می شود این است که داشتن لایه های اسفنج زیاد مانع از کار کرد جداگانه فنرهای منفصل می شود. زیرا لایه های روی هم پیوسته اسفنج مانند صفحه عمل کرده و نمی گذارد فنرها به تنهایی عمل کنند. در اینصورت می توان گفت که تشک رویا اولترا 4 شاید از اولترا 3 هم برتر باشد!!! در صورتی که تشک اولترا 4 یک تشک رده بالا از تشک رویا است که اسکلت فنر منفصل یا فنر پاکتی دارد. این تشک خوب و خوش قیمت از نظر میزان سفتی، در رده میانه قرار دارد و تا وزن‌های 100 کیلوگرم در دراز مدت عملکرد خوبی دارد. در زیر پارچه گردبافت سفید رنگ که با الیاف ضد حساسیت نقش دوزی شده است لایه‌های اسفنج قرار دارد که بروی اسکلت فنری منفصل آن قرار گرفته‌اند. دیواره این تشک با اسفنح‌های با تراکم بالا تقویت شده‌اند که از افت لبه‌های تشک در دراز مدت جلوگیری می‌کنند. 6 سال تضمین کیفیت نشانه عملکرد خوب این تشک است که در تست‌های فنی نمره بالایی دارد. از مهرماه سال 96 شرکت رویا بروی تشک های خود محافظ تشک نیز قرار داده که داخل بسته بندی پلاستیکی آن است. ارتفاع این تشک نیز در اندازه گیری ما حدود 24 تا 25 سانتیمتر بود که باتوجه تخت های موجود تقریبا همه سرویس خواب‌ها با آن متناسب هستند.

 

اما در نهایت این مصرف کننده است که تعیین می کند چه میزان سفتی و یا نرمی از تشک خود می خواهد.

چاقی

افرادی که خواب کافی ندارند یا غالباً در طول شب بیدار می‌شوند، در مقایسه با افراد دیگر در معرض چاقی قرار دارند. زیرا خواب آلودگی و کمبود انرژی ناشی از کمبود خواب اغلب می‌تواند منجر به پرخوری شود.

اگر در طول روز احساس گرسنگی می‌کنید اما سطح فعالیت خود را افزایش نداده‌اید، تشک بی کیفیت می‌تواند مقصر شما باشد. باید بتوانید در عرض 30 دقیقه یا کمتر به خواب بروید – در غیر این صورت، تعویض تشک یا تنظیم سبک زندگی خود را مد نظر داشته باشید.

مشکلات حافظه

جای تعجب نیست که بعد از خواب بد شبانه حافظه شما کم رنگ می‌شود. با این حال، اثرات طولانی مدت کمبود خواب بر حافظه کمتر شناخته شده و به همان اندازه نگران کننده است.

خواب نقش اساسی در ایجاد خاطرات دارد. هنگامی که خواب کم دارید، فقط خاطرات خود را به یاد نمی‌آورید – همچنین کمتر خاطره وقایعی را که در آن زمان برای شما اتفاق افتاده‌اند، را کمتر به یاد می‌آورید.

پیری زودرس

آیا تا به حال بعد از بیدار شدن از خواب بد به اشکال نیمه ماه سیاه زیر چشم خود توجه کرده‌اید؟ اگر تشک شما را بیدار نگه می‌دارد، هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت می‌تواند روی پوست شما تأثیر بگذارد.

در مطالعه عادات خواب زنان، شرکت لوازم آرایشی Estee Lauder دریافت که زنانی که بیشترین زمان را می‌خوابند جوانترین پوست را دارند. از طرف دیگر، زنانی که نتوانسته‌اند خواب خوبی داشته باشند، علائم پیری را زودتر نشان می‌دهند.

 

 

محبوب ترین مدل تشک رویا بونل همین مدل بونل 2 می‌باشد که سالهاست جزو پرفروش ترین تشک های بازار به حساب می آید. تشک رویا بونل 2 از مدل تشک‌های فنری محسوب می‌شود. این تشک یه تشک نسبتا سفت محسوب می‌شود که 24 سانتیمتر ارتفاع و 5 سال تضمین کیفیت دارد. بررسی فنی را در ادامه متن برای آشنایی با جزئیات بیشتر مطالعه کنید.
  • رخت خواب
  • ۰
  • ۰

اگر سلامتی را در دو بُعد سلامت جسم و سلامت روان در نظر بگیریم، و تشک را لازمه یک خواب خوب بدانیم در این صورت تشک مناسب هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم بر سلامت ما تاثیر دارد!

خواب آلودگی

تعجب آور نیست، اما خواب کم کیفیت معمولاً باعث خستگی و خواب آلودگی صبح می‌شود. اگر تشک از خواب شما جلوگیری می‌کند، می‌تواند بر میزان هوشیاری شما در طول روز تأثیر بگذارد.

در حالی که احساس کمی خواب آلودگی در هنگام بعد از ظهر و به ویژه در اواخر عصر طبیعی است، خواب آلودگی شدید طبیعی نیست. اگر نمی‌توانید به راحتی روی تشک خود بخوابید، این دلیل می‌تواند باعث شود شما احساس خستگی غیرطبیعی در روز بعد داشته باشید.

 

سلامت جسمی و تشک مناسب

تشک مناسب باعث یک خواب راحت برای ما می‌شود یعنی باعث کاهش دردهای عضلانی و استخوانی خواهد شد. همین طور با خواب درست، پوست و موی بهتری خواهیم داشت. و مهمتر از همه خواب روی عملکرد مغز ما به شدت تاثیر گذار خواهد بود.

بدن ما در طول فعالیت روزانه درگیر شده و به خصوص فشار زیادی به مغز، ستون فقرات و پاها وارد می شود که در زمان خواب به بازسازی خود می پردازد و فشارها و آسیب‌های وارد شده را التیام می‌بخشد.

یک تشک نامناسب باعث عدم ساپورت استخوانی مناسب خواهد شد که در نهایت نه تنها بازسازی به درستی انجام نخواهد شد، بلکه خود موجب فشار به عضلات و ستون فقرات می‌شود.

تشک مناسب برای هر شخصی بنابر :

  • وزن شخص
  • سن
  • داشتن دیسک کمر
  • داشتن قوس یا گودی کمر
  • عادت خواب قبلی
  • و ملاحظات دیگر

انتخاب و استفاده می‌شود. به همین دلیل و وجود مدل‌ها و برندهای متعدد باید از یک مشاوره درست برای خرید تشک استفاده کرد.

در نهایت استفاده از یک تشک مناسب از بروز آسیب جلوگیری کرده و به ترمیم دردها نیز کمک بسزایی خواهد کرد.

تشک و سلامتی ذهن

سلامت روان و تشک مناسب

یکی از مهمترین مسائلی که باعث اختلالات روحی و روانی می‌شود خواب نامناسب است.

اگر می‌خواهید سلامت روان خود را حفظ کنید یا آن را بازسازی کنید، مهمترین بخش این است که خواب خوبی داشته باشید.

در صورتی که خواب نامناسبی داشته باشید می‌تواند موجب کم خوابی شده که عوارضی مانند:

  • خمیازه
  • تحریک پذیری
  • خستگی
  • افسردگی
  • خلق و خوی
  • فراموشی
  • مشکل در تمرکز
  • افزایش اشتها
  • کلافگی
  • کاهش میل جنسی
  • کمبود انگیزه

تشک هتلی

تشک هتلی

را به دنبال داشته باشد. پس تلاش برای داشتن یک خواب خوب از بسیاری از بیماری های روانی جلوگیری می‌کند که می‌توان با داشتن یک خواب مناسب از بروز چنین بیماری هایی جلوگیری کرد.

خواب مناسب نیاز به جای مناسب دارد هم از لحاظ فضای خواب، هم از لحاظ بستر.

در ساده ترین شکل ممکن، یک بستر مناسب برای خواب نیاز به یک تشک، بالش و روانداز مناسب دارد.

در مورد انتخاب تشک هتلی چه میدانید؟

چه معیارهایی برای خرید تشک‌های مناسب برای مهمانان هتل در نظر گرفته‌اید؟

به دلیل اینکه ما میزبان قشرهای مختلفی هستیم لازم است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشیم. به خصوص در مورد تشک که همه ما حساسیت زیادی روی آن داریم. بعضی‌ها تشک فنری دوست دارند بعضی سفت و طبی بعضی‌ها هم متوسط! به هرحال اینکه مهمان ما چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد.

از طرف دیگر محدودیت بودجه در هر پروژه‌ای تعریف شده است و همینطور انتظار یک عمر مفید از تشک خریداری شده خودمان را داریم. پس می‌بایست با در کنار هم قرار دادن همه شرایط یک تصمیم خوب بگیریم.

ما انواع تشک‌های مناسب هتل را از بهترین برندهای ایران و قیمت ممکن برای شما در یک سبد گردآوری کرده‌ایم تا شما بنابر ملاحظات خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر سوال یا همفکری نیاز داشته باشید می‌توانید روی ما هم حساب کنید.

 

  • رخت خواب