تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

تشک رویا

فروشگاه ویژه کالای خواب

bedsale.ir


عرضه کننده تشک ها و کالای خواب با بهترین قیمت ها و تحویل درب منزل است که یرند تشک رویا را نیز به صورت تخصصی عرضه می نماید.

تشک رویا

تشک رویا تولید کننده تشک های طبی رویا و تشک های طبی فنری است که بیشترین سهم بازار تشک را در ایران در اختیار دارد

قیمت تشک رویا نسبت به محصول و کیفیت آن ارزش بالایی را برای مشتریان می آفریند که باعث رشد این شرکت در سالیان متمادی بوده است.

این شرکت تشک های خود را در سایز ، تشک کودک و نوجوان رویا ، یک نفره و تشک دو نفره رویا به بازار عرضه می کند.

محدوده قیمت تشک رویا از تشک ارزان قیمت تا تشک هایی با قیمت متوسط است. که یک تشک ارزان قیمت رویا، تشک رویا بونل 6 می باشد.

تشک رویا اولترا

یک محصول جدید شرکت تشک رویا، محافظ تشک است که برای محافظت تشک دربرابر آلودگی ها و نفوذ مایعات طراحی و تولید می شود که قابلیت شستشو داشته و پاکیزگی و بهداشت را به ارمغان می آورد


قیمت های تشک رویا در فروشگاه ویژه کالای خواب با تخفیف های ویژه قرار دارد که می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.


09019959369

  • رخت خواب
  • ۰
  • ۰

فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار فرزان

فروشگاه اینترنتی فرزان عرضه کننده مرغوب ترین آجیل و خشکبار در ایران است.

 

5 دسته اصلی محصولات عرضه شده در فرزان شامل:

-مغزها:

مغزها شامل مغز پسته، مغز بادام ، مغز گردو، مغز بادام هندی، مغز فندق هستند که هم به صورت خام و هم به صورت بوداده و تنوری شده در فروشگاه اینترنتی فرزان عرضه می گردد.


-میوه های خشک:

انواع میوه های خشک همچون: برگه زرد آلو، کشمش، برگه گلابی، هلو، پرتقال، آناناس، موز و ....


-شیرینی:

بیشتر شیرینی های سنتی و محلی را در فرزان عرضه می کنیم این شیرینی ها در یاد ما هستند که از جمله سوهان قم، گز اصفهان، قطاب و بالقلوای یزد، کلوچه کاشان و بسیاری دیگر را می توان نام برد


-شکلات:

انواع شکلات نیز در فرزان عرضه می گردد، بهترین برندهای ایران و جهان با تنوع بالا را در فرزان با قیمت مناسب و تحویل سریع بیابید. دسته بندی کلی شکلات ها شامل شکلات تلخ، سفید، مغز دار و ... است.


-آجیل:

یکی از سنت های همیشگی ما حضور آجیل ها در مراسم های مختلف در کشورمان ایران بوده است. آجیل عید، آجیل شب یلدا، آجیل مشکل گشا، آجیل شیرین ، آجیل 5 مغز، آجیل شور که هر کدام به نوبه خود در همه مراسم های ما بوده اند.

  • رخت خواب