تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تخت‌های هتل‌ها به لطف استفاده از رویه‌های تشک، بسیار راحت هستند. اینها می توانند به طور قابل توجهی استحکام تشک و کیفیت استراحت شما را تنظیم کنند. رویه تشک به سادگی یک لایه بالشتک اضافه شده است که بر روی تشک قدیمی شما قرار می گیرد و پشتیبانی و سطح راحتی بیشتری را فراهم می کند.

هدف اصلی آن این است که بدن شما را در یک نگهدارنده ملایم نگه دارد تا تمام نقاط فشار روی باسن، پشت، شانه ها و زانوها را کاهش دهد. انواع مموری فوم یا لاتکس نیز می توانند حرکت را جذب کنند، به این معنی که می توانید بدون اختلال در چرخش و چرخش بیش از حد شریک یا کودک خود بخوابید.

رویه های تشک همچنین می توانند تشک شما را در برابر باد کردن یا فرو رفتن محافظت کنند زیرا به عنوان یک پوشش محافظ عمل می کند.

 

 

 

منسوجات هتلی پارس

تشک هتلی تخصص ماست

با ما تماس بگیرید.

09122531384

 

 

استفاده از محافظ تشک

استفاده از محافظ تشک هتلی ضد آب باعث عدم جذب رطوبت و نفوذ آلودگی در تشک شده و به همین دلیل عمر فنر و تشک های هتلی افزایش پیدا میکند بعلاوه اینکه به سلامتی مهمان هتل نیز کمک می کند


 

اگر فرو رفتن در یک تشک راحت هتلی چیزی است که به دنبال آن هستید، Sleepeezee Hotel Supreme می‌تواند برای شما مناسب باشد. با رتبه بندی استحکام متوسط آن، بهترین های هر دو جهان را دریافت خواهید کرد. با این سطح از راحتی، هرگز نمی خواهید تخت خود را ترک کنید! پشتیبانی از 1400 فنر جیبی مجزا را با لایه های مجلل پشم طبیعی و پنبه ترکیب می کند تا راحت ترین خواب را برای شما به ارمغان بیاورد.

طرفداران:

     در دسترس با آزمایشی رایگان 60 شب خواب
     کاملاً متعادل احساس متوسط سفت
     1400 فنر جیبی پشتیبان شما را پشتیبانی می کند
     لایه های عمیق پشم طبیعی و پنبه

معایب:

     اگر تشک سفت‌تری را ترجیح می‌دهید، ممکن است خیلی نرم به نظر برسد
     ممکن است یک روکش بافتنی را ترجیح دهید - بیشتر بدانید

     خیلی راحت و حمایت کننده بدون احساس سختی
     جودیت

4. تشک متوسط Silentnight Geltex Ultra 3000 Mirapocket

پشتیبانی بی نظیر و راحتی مجلل در تمام طول شب
تشک متوسط Silentnight Geltex Ultra 3000 Mirapocket

ترکیبی عالی از پشتیبانی و راحتی
تشک جیبی Harrison Spinks Grassington 5750

اولین بار در لیست ما، هریسون اسپینکس گراسینگتون است - تشک هتلی عالی برای خانه شما. این تشک دست ساز زیبا تضمین شده است که مجلل ترین خواب شبانه را برای شما به ارمغان می آورد. با ترکیبی طبیعی از پشم، پنبه، کنف و کتان، آسایشی را تجربه خواهید کرد که هرگز قبلاً نبوده است.

طرفداران:

     فنر جیبی شگفت انگیز 5750
     شرکت متوسط برای پشتیبانی عالی
     تمام راحتی طبیعی
     تافت دستی برای دوام بیشتر

معایب:

     از آنجایی که بسیار عمیق است، ممکن است به ورق های عمیق تری نیاز داشته باشید
     توصیه می کنیم دو نفر این تشک را بچرخانند

     تشک بسیار راحت و خوش ساخت.
     ریچارد

2. تشک قراردادی جیبی Sleepeezee Hotel Classic 1000

این به نام است - یک هتل کلاسیک!
تشک قراردادی جیبی Sleepeezee Hotel Classic 1000

 

تخت باکس هتل از تشک هتلی استفاده می کنند که به راحتی می توانند مهمانان زیادی را در طول سال در خود جای دهند. آنها ممکن است در انواع فنر منفصل، فنر متصل و یا ترکیب آنها با فوم هوشمند (Memory foam) باشند و به همین دلیل سطح بالایی از راحتی و پشتیبانی داشته باشند. تشک فنر متصل از مجموعه ای از فنرهای پیچیده تشکیل شده است که به شما کمک می کند تا در طول شب خنک تر بخوابید. تشک های مموری فوم به شکل محکمی به شکل پشت و لگن شما می آیند، نقاط فشار را کاهش می دهند و حرکت بدن شما را منحرف می کنند تا بتوانید بدون هیچ گونه مزاحمتی آرام شوید.

تشک های مموری فوم در هتل ها نیز خاص هستند زیرا بر خلاف تشک های مموری فوم معمولی که می توانید در خانه از آنها استفاده کنید دارای ویژگی های تنظیم کننده دما هستند. آنها ممکن است دانه های ژل کوچک یا فوم سوراخ دار داشته باشند که شما را در طول شب خنک نگه می دارد.

 

آنکارد کردن ملحفه هتلی

 

بهترین حوله هتلی

معمولا بیشتر افراد پس از طی مسیرهای طولانی در مسافرت‌ها و اقامت گزیدن در هتل‌ها در اولین فرصت جهت استحمام اقدام می‌نمایند. یکی از مهترین لوازم بهداشتی  در هتل‌ها حوله‌ها هستند. حوله‌‌ هتلی یکی از محصولات هتلی بهداشتی می‌باشد. استفاده از حوله هتلی برای خشک نمودن و آب گیری سر و بدن می‌باشد که مهم‌ترین موضوع دراین رابطه جنس حوله است. حوله‌های هتلی یکی از پر مصرف‌ترین محصولات در زمینه حوله می‌باشد. حوله هتلی بیشتر در رنگ سفید تولید می‌شود. برای اینکه مسافران راضی و خشنود از اقامت خود در هتل باشند باید وسایل بهداشتی که در هتل استفاده می‌شود، از بهترین وسایل باشد تا مسافران اقامتی به‌یاد ماندنی را تجربه نمایند.

 

حوله هتلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی