تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تخت باکس هتلی

تخت باکس هتلی دیگر آنقدر شناخته شده است که برای خانه هم از آن استفاده می‌کنند. تخت باکس هتلی با دو نوع اسکلت چوبی و فلزی به بازار عرضه می‌شود که معمولا برای هتل‌ها اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته تنها تخت باکس با پارچه سفید به بازار هتل ها عرضه می‌شد اما امروز به طراحی آن نیز توجه می‌شود. ما می‌توانیم به سرعت تخت باکس مورد نیاز شما را مطابق درخواستتان سفارشی سازی کنیم و به دست شما برسانیم. اگر هرسوالی داشتید با ما تماس بگیرید.

 

حوله هتلی

ما میتوانیم برای هتل و اقامتگاه شما حوله را با بهترین قیمت و با کیفیت تامین کنیم. همیشه حوله هتلی را در انبار موجود داریم و خیلی سریع می توانیم به شما تحویل دهیم. ما شرکت بازرگانی هستیم ولی میتوانیم بدون دغدغه برای شما اقلام مورد نیاز شما را تامین کنیم و کنترل کیفیت و خدمات آن را به ما بسپارید.
امکان اینکه لوگو و سایز دلخواه شما را نیز سفارشی سازی کنیم را داریم.

 

در مورد انتخاب بالش هتلی چه میدانید؟

چه معیارهایی برای خریدبالش های مناسب برای مهمانان هتل در نظر گرفته‌اید؟

به دلیل اینکه ما میزبان قشرهای مختلفی هستیم لازم است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشیم. به خصوص در مورد بالش که همه ما حساسیت زیادی روی آن داریم. بعضی‌ها بالش زیر سرشان باید کوتاه باشد، بعضی‌ها بلند، بعضی‌ها بالش نرم دوست دارند برخی سفت بعضی ها هم متوسط! به هرحال اینکه مهمان ما چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد.

از طرف دیگر محدودیت بودجه در هر پروژه‌ای تعریف شده است و همینطور انتظار یک عمر مفید از بالش خریداری شده خودمان را داریم. پس می‌بایست با در کنار هم قرار دادن همه شرایط یک تصمیم خوب بگیریم.

ما انواع بالش‌ها را با بهترین قیمت ممکن برای شما در یک سبد گردآوری کرده‌ایم تا شما بنابر ملاحظات خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر سوال یا همفکری نیاز داشته باشید می‌توانید روی ما هم حساب کنید.

در مورد انتخاب تشک هتلی چه میدانید؟

چه معیارهایی برای خرید تشک‌های مناسب برای مهمانان هتل در نظر گرفته‌اید؟

به دلیل اینکه ما میزبان قشرهای مختلفی هستیم لازم است توجه بیشتری به مهمانان خود داشته باشیم. به خصوص در مورد تشک که همه ما حساسیت زیادی روی آن داریم. بعضی‌ها تشک فنری دوست دارند بعضی سفت و طبی بعضی‌ها هم متوسط! به هرحال اینکه مهمان ما چطور یک شب راحت را بگذراند به انتخاب ما بستگی دارد.

از طرف دیگر محدودیت بودجه در هر پروژه‌ای تعریف شده است و همینطور انتظار یک عمر مفید از تشک خریداری شده خودمان را داریم. پس می‌بایست با در کنار هم قرار دادن همه شرایط یک تصمیم خوب بگیریم.

ما انواع تشک‌های مناسب هتل را از بهترین برندهای ایران و قیمت ممکن برای شما در یک سبد گردآوری کرده‌ایم تا شما بنابر ملاحظات خودتان بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر سوال یا همفکری نیاز داشته باشید می‌توانید روی ما هم حساب کنید.

 

  • رخت خواب
  • ۰
  • ۰
5 نکته برای خواب خنک در تابستان

 

 

با شروع اوج گرفتن گرما در تابستان، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما هنگام خواب با گرما مبارزه کنید و یک خواب خنک را تجربه کنید. در این نوشته 5 نکته اساسی که به یک خواب خوب در تابستان کمک می کند را با هم بررسی می کنیم

نزدیک به گرمای تابستان هستیم! با شروع اوج گرفتن گرما در تابستان، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما مجهز هستید تا هنگام خواب با گرما مبارزه کنید و یک خواب خنک را تجربه کنید.

 

Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

0912-972-5343

021-2842-3448

 

 

 

هم ایجاد بیشتر جریان هوا در اتاق خواب شما و هم یافتن ملحفه‌های عالی که شما را خنک نگه می‌دارد، این نکات به شما در جلوگیری از تعریق در تخت را کمک می‌کند.

تشک خنک کننده

به سمت تاریک بروید

در حالی که شما می‌خوابید، به حداقل رساندن اشعه خورشید در اتاق خواب مهم است. حتی هنگامی که در خانه نیستید یا نمی‌خوابید، خورشید همچنان تمام تلاش خود را می‌کند تا از پنجره‌ها دزدکی حرکت کند تا اتاق شما گرم شود.

نکته ما؟ برای دور نگه داشتن اشعه‌های خورشید، یک پرده مناسب یا سایه‌بان تهیه کنید. اگر واقعاً احساس ماجراجویی می‌کنید، حتی می‌توانید از پرده هایی که کلا نور را کنترل می‌کند (black out) تا تمام نور خورشید را خاموش نگه دارید. حتی در گرمترین ماه‌های سال در هزینه‌های انرژی صرفه جویی می‌کند. حتی در زمستان نیز در گرم بودن به شما کمک می‌کند.

 

گردش هوا؟ طرفدار دو آتیشه

بهبود جریان هوا در اتاق خواب شما می تواند سود چرت زدن شما را پرداخت کند. به همین دلیل است که ما همیشه یک پنکه قابل حمل را توصیه می‌کنیم تا نسیم اتاق شما را افزایش دهد تا به شما در خواب خنک در تابستان کمک کند.

نکته ما؟ طرفدار پنکه‌ها باشید و با یکی از آنها در اتاق خود بخوابید. آن را روی تخت خود (آنهایی که کوچک هستن) قرار دهید تا نسیمی خنک و شبیه ساحل ایجاد کند که دمای اتاق خواب شما را پایین نگه دارد. در مورد ترموستات، ما همیشه یک درجه حرارت در حدود 21 درجه (سلسیوس) را برای یک خواب بی‌نظیر توصیه می‌کنیم.

 

شما می گویید لباس خواب ، ما می گوییم لباس خواب خنک کننده

مطمئنا لباس خواب‌های کرکی راحت و البته گرم هستند. در هنگام خواب قدرت لباس خواب خود را دست کم نگیرید.

نکته ما؟ از پارچه سبک و پنبه‌ای که تنفس بیشتری دارد استفاده کنید. پنبه یا پارچه در این گروه قرار می‌گیرد. و فقط برای ایمن بودن، مواد رطوبت زا یا کاهش دهنده عرق، مانند لباس های ورزشی، می‌توانند شما را حتی خنک‌تر کنند. ما لباس خواب خنک کننده زیادی در بازار داریم که می‌توانید از آنها استفاده کنید، البته چه کسی دوست ندارد هنگام خواب عالی به نظر برسد؟

تشک شما چقدر باحال است؟

اکنون که همه کارها را در اطراف اتاق خواب و کمد لباس خود انجام داده‌اید تا خواب راحت شبانه را تضمین کنید، وقت آن است که تشک خود را بررسی کنید. ما تشک‌هایی داریم که فن آوری‌های خنک سازی را انجام می‌دهند و حتی هنگام خواب گرما را کاهش می‌دهد.

نکته ما؟ به تشک خود نگاهی بیندازید، و پیدا کردن یک تشک خنک تر را در نظر بگیرید با توانید یک خواب راحت در تابستان داشته باشید. از این گذشته، هیچ کس دوست ندارد هنگام خواب عرق کند. اینها برخی از موارد دلخواه ما هستند و در اهمیتی در قیمت ندارند. چون اگر شما قصد سرمایه گذاری در چیزی را دارید، باید چیزی باشد که یک سوم زندگی خود را صرف آن می‌کنید ، نه؟

و تختخواب خود را با خنکی بالا بگذارید.

سرانجام ، اگرچه به نظر می رسد صحبت کردن در مورد ملحفه و ملزومات دیگر خواب ضروری است، محافظ تشک، بالش و ملحفه‌ای که استفاده می کنید برای اطمینان از خواب راحت و خنک در طول شب مهم است.

نکته ما؟ برای کاهش درجه حرارت، جای خواب خود را به روز کنید. یکی از مجموعه‌های مورد علاقه ما،

این نکات می تواند به شما کمک کند با افزایش گرمای تابستان ، خواب با کیفیت خود را افزایش دهید. به نظر ما خواب همیشه خنک است. اما خنک کننده خواب ، بسیار خنک تر است.

  • رخت خواب