تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تشک رویا اولترا ۵

همان طور که از نامش پیداست، این مدل از سری اولترا و تشک های فنر پاکتی یا فنر منفصل رویا خواهد بود. ارزان ترین تشک در این رده که گفته شده تنها تشک سری اولترا خواهد بود که در پک خود محافظ نخواهد داشت. همینطور مشخصات فنی آن مشابه رویا اولترا 4 خواهد بود اما اسفنج استفاده شده در آن نسبت به اولترا 4، تراکم کمتری خواهد داشت. به این ترتیب اولترا 2 سفت ترین و اولترا 5 نرمترین تشک سری اقتصادی فنر منفصل رویا خواهد بود (مشخص است که در این مقایسه تشک رویا پلاس و اولترا 1 به دلیل داشتن سیستم های فنری دوگانه و خاص در مقام مقایسه نیوده اند.).
 

تشک رویا اولترا 5

 

Bedsale.ir

بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس

0910-201-4753

021-2842-3448

 

بررسی تشک رویا اولترا 5

تشک اولترا 5 یک تشک رده اقتصادی از سری اولترا رویا است که اسکلت فنر منفصل یا فنر پاکتی دارد. این تشک خوب و خوش قیمت از نظر میزان سفتی، در رده میانه قرار دارد و تا وزن‌های 90 کیلوگرم در دراز مدت عملکرد خوبی دارد. در زیر پارچه گردبافت سفید رنگ که با الیاف ضد حساسیت نقش دوزی شده است لایه‌های اسفنج قرار دارد که بروی اسکلت فنری منفصل آن قرار گرفته‌اند. دیواره این تشک با اسفنج های با تراکم بالا تقویت شده‌اند که از افت لبه‌های تشک در دراز مدت جلوگیری می‌کنند. 5 سال تضمین کیفیت نشانه عملکرد خوب این تشک است که در تست‌های فنی نمره بالایی دارد. اولترا 5 محصول جدید تشک رویا است که در بهمن 99 به بازار معرفی شده است. ارتفاع این تشک نیز در اندازه گیری ما حدود 24 تا 25 سانتیمتر بود که باتوجه تخت های موجود تقریبا همه سرویس خواب‌ها با آن متناسب هستند. این تشک با همان ساختار اولترا 4 است که 2 تفاوت با همرده خود دارد:

  1. اولترا 5 محافظ تشک در پک خود ندارد و اگر به محافظ تشک نیاز دارید باید جداگانه آن را تهیه کنید.
  2. اسفنج به کار رفته در آن تراکم کمتری نسبت به اولترا 4 دارد.

یک مسئله فنی که در حوزه تشک های فنر منفصل مطرح می شود این است که داشتن لایه های اسفنج زیاد مانع از کار کرد جداگانه فنرهای منفصل می شود. زیرا لایه های روی هم پیوسته اسفنج مانند صفحه عمل کرده و نمی گذارد فنرها به تنهایی عمل کنند. در اینصورت می توان گفت که تشک رویا اولترا 5 حس بهتری از لطافت فنر منفصل را منتقل کند.

اما در نهایت این مصرف کننده است که تعیین می کند چه میزان سفتی و یا نرمی از تشک خود می خواهد.

در نهایت، در مقایسه بین تشک های همرده خود در سری اولترا (بدون احتساب تشک اولترا پلاس و اولترا 1 به دلیل خاص بودن آنها) تشک رویا به ترتیب، اولترا 2، اولترا 3، اولترا 4، و اولترا 5 از طیف با درجه سفتی بالاتر به سمت با درجه سفتی کمتری قرار میگیرد که تشک رویا اولترا 5 نرمترین این رده تشک ها به حساب می آید.

 

در سیزدهم بهمن نودونه رویا، تشک جدید خود در دسته تشک های فنر منفصل یا اولترا را معرفی کرد. این تشک جدید که از دسته تشک های اقتصادی رویا است. تشک رویا اولترا 5 یک تشک جدید با اسکلت فنری منفصل است. این تشک، یک تشک با حس نرمی فوق العاده است. این نرمی حاصل تراکم به هم پیوسته فنرهای منفصل است که حس بسیار خوبی را در موقع استراحت به شما می دهد.

 
 
 

ویژگی‌های تشک رویا اولترا 5

نوع فنر فنر منفصل (پاکتی)
جنس پارچه رویه نقش‌دوزی با پارچه سه لایه گردباف
الیاف ضد حساسیت با خاصیت ارتجاعی
اسفنج چند لایه با دانسیته‌های مختلف
اسکلت فنر منفصل
محافظ اسکلت لایه اسپان‌باند
ارتفاع ۱ ± 24 سانتیمتر
طول و عرض ابعاد فوق با تلورانس ۲ ± سانتیمتر
اقلام دریافتی: تشک

تضمین کیفیت 5 سال

 

0910-201-4753

 
 

مشاوره رایگان تلفنی

مشاوره تخصصی بر اساس سال ها تجربه فروش به مشتریان براساس نیاز آنها و بهترین قیمت
 

حمل اکسپرس رایگان

بدون هیچ هزینه جانبی یا اضافی خرید کنید و در همان روز تحویل بگیرید (تهران، کرج و قم)
 

پرداخت در محل

زمان تحویل پرداخت کنید (تهران، کرج، قم)
 

تحویل در زمان دلخواه شما

نگران زمان نباشید. هر زمان که بخواهید در یک بازه 3 ساعته محصول را تحویل شما می دهیم.
پیوسته با شما در ارتباط هستیم تا بدون دغدغه تحویل بگیرید.
 
 
 
بنر محصولات حراج تشک
بنر لوگو حراج تشک
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی