تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

انواع پارچه ملحفه هتلی

ملحفه راه راه هتلی

 

پارچه ملحفه‌ها جزو 10 پارچه پرفروش در بازار محصولات نساجی و پارچه هستند که در هتل‌ها به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه‌های ملحفه هتلی با جنس، الیاف و عرض‌های مختلفی تولید می‌شوند. همچنین دارای طرح‌های متنوع هستند که باب میل سلیقه مشتری طراحی می‌شوند.
از پارچه‌های ملحفه‌ای اصولا برای تولید روبالشی، رو تختی و پتو استفاده می‌شود. شما نیز بهتر است برای هتل از پارچه‌های ملحفه‌ای استفاده کنید. رنگ پارچه در هتل‌ها بهتر است سفید باشد زیرا هتل اقامتگاه عمومی به حساب می‌آید و سفید باب سلیقه عام می‌باشد. همچنین تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است به صورت خام خریداری نمایند، پارچه سفید برایاگر بخواهیم از کاربرد پارچه در هتل بگوییم میتوانیم از پرده و ملحفه هتل صحبت کنیم تا دستمال‌های تنظیفی که برای نظافت در هتل به کار می‌رود. اما در این مطلب هدف ما متمرکز بر روی پارچه‌ ملحفه‌ هتلی است.
 

hoteltextile.ir

منسوجات هتلی تخصص ماست

منسوجات هتلی پارس

جهت مشاوره خرید با ما تماس بگیرید

0912-253-1384



در واقع زمانی که از پارچه ملحفه هتلی صحبت می‌کنیم ذهن ما نا خودآگاه به سمت رنگ سفید و ملحفه کشیده می‎شود. بعلاوه اینکه تنها پارچه‌ای که هتل‌ها ممکن است بخرند همان پارچه برای ملحفه است. ما در رنوس می‌توانیم انواع پارچه‌های پر مصرف در هتل را برای مجموعه هتل ها تامین کنیم. یادآور می‌شویم که در عرضه ملحفه هتلی دوخته شده و آماده شده فعال هستیم و می‌توانیم به سرعت انواع ملحفه هتلی را تامین نماییم. پارچه‌های هتلی با نام‌های تترون، پلی استر پنبه، پارچه پنبه ای هتلی، پارچه راه راه هتلی نامیده و توسط هتل‌ها جستجو می‌شود. اما اگر بخواهیم به درستی پارچه ملحفه هتلی را تفکیک نماییم میتوانیم بر اساس شکل ظاهری آن که ساده، راه دار (راه راه) یا جنس نخ آن مثل: پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه یا پنبه ای آنها را دسته بندی نماییم. هنگام خرید پارچه ملحفه هتلی باید به نکات زیر توجه نمود:

  • باید دارای وزن سبک باشند.
  • باید بهترین الیاف در آن بکار رفته باشد.
  • قیمت آن مقرون به صرفه برای مصارف هتلی باشد.
  • کیفیت رنگ و بافت آن در برابر شستشو مقاوم باشد یا به عبارتی ضدآبژاول باشد.
  • جنس آن به گونه ای باشد که پرز ندهد.
  • الیاف بکاررفته در آن ضدحساسیت و ضد آلرژی باشد.

 

ملحفه هتلی یکی از اجزای اصلی تختخواب در هتل‌ها است و برای افزایش راحتی مهمانان استفاده می‌شود. در زیر تعدادی از انواع ملحفه هتلی را توضیح می‌دهم:

1. ملحفه روی: این نوع ملحفه بیشترین استفاده را دارد و به صورت مستقیم روی تخت خواب قرار می‌گیرد. معمولاً از پارچه‌های نرم و مقاوم ساخته می‌شود که به مهمانان حس لطافت و راحتی می‌دهد.

2. کاور لحاف: این نوع ملحفه دارای لایه‌های مختلف است که قابلیت جدا شدن و شستشو را دارد. معمولاً شامل یک پتو روی تخت، یک پوشش کاور و یک لایه پتوی داخلی است.

3. روی بالشی: ملحفه روبالشی به صورت پاکتی و لبه دار عرضه می شود. سایز استاندارد روبالشی 50*70 سانتیمتر است

3. ملحفه زمستانه: ملحفه‌های زمستانه برای مناطق سردسیر مناسب هستند. آنها از پارچه‌های گرم و سنگین‌تر ساخته شده‌اند تا بدن را در شرایط سرد گرم نگه دارند.

4. ملحفه تابستانه: ملحفه‌های تابستانه از پارچه‌های سبک و تنفس پذیر تهیه می‌شوند. آنها برای مناطق گرمسیری مناسب بوده و به مهمانان کمک می‌کنند تا در طول شب خنک و راحت بمانند.

5. ملحفه ضد آلرژی: این نوع ملحفه‌ها برای افرادی که به آلرژی‌ها و حساسیت‌های پوستی دارند، مناسب هستند. آنها معمولاً از پارچه‌های ضدباکتریال و ضدآلرژی تهیه می‌شوند.

6. ملحفه لوکس: این نوع ملحفه‌ها با استفاده از پارچه‌های با کیفیت بالا و طرح‌های جذاب و استثنایی تولید می‌شوند. آنها به عنوان یک اضافه زیبایی به دکوراسیون اتاق هتل اضافه می‌شوند و به مهمانان تجربه‌ی لوکس و شیکی را ارائه می‌دهند.

لطفا توجه داشته باشید که انواع ملحفه هتلی و مشخصات آنها ممکن است بسته به هتل و برند متفاوت باشد. هر هتل ممکن است از انواع مختلف ملحفه هتلی استفاده کند تا به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی