تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

تشک آنلاین

فروش انواع تشک خواب

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

محافظ تشک

محافظ تشک


از مهمترین مسائل برای سلامتی خانواده، پاکیزگی است. تشک‌ها به دلیل تماس با بدن انسان، احنمالا محلی برای رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها خواهند بود که در استفاده طولانی مدتی که ما معمولا از تشک‌ها می‌کنیم، ممکن است برای ما آسیب‌زا شوند. به دلیل غیرقابل شستشو بودن تشک‌های خواب، بهترین وسیله برای حفظ نظافت و پاکیزگی و دوام بیشتر رویه تشک، استفاده از محافظ تشک است. محافظ تشک به دلیل استفاده از پارچه لمینت شده‌ (در محافظ های تشک ضد آب)، علاوه بر حفظ تمیزی ظاهری تشک، از نفوذ آب و هرگونه مایعات به سطح تشک جلوگیری می‌کند. قابلیت شستشوی محافظ مهمترین مزیت محافظ تشک است که معمولا محافظ های تشک را می‌توان با آب دمای پایین به راحتی شست.( قبل از شستن محافظ تشک حتما به راهنمای آن توجه نمایید.)

محافظ تشک چیست؟



محافظ تشک، یک لایه  پارچه ای است که بوسیله کش یا کناره (مانند ملحفه) برروی تشک وصل می شود.

محافظ تشک

انواع محافظ تشک:

  1. محافظ تشک ضد آب
  2. محافظ یا روکش (کاور تشک)


محافظ تشک ضد آب



محافظ ضد آب، پارچه ضد آب است که بروی تشک کشیده می شود که وظیفه آن محافظت از تشک در برابر آلودگی ها است. همچنین محافظ های تشک  در مقابل آلرژن ها و آزارنده ها مانند ذرات غبار، حشرات تخت خواب (ساس، سرخک)، قارچ ها مرده پوست از انسان محافظت می کنند.

نوع پارچه های استفاده شده در محافظ های تشک ضد آب لمینیت شده است ولی در کل این پارچه ها مانع از عبور رطوبت به سطح تشک شده و قابلیت شستشو دارند.


محافظ تشک یا کاور تشک



محافظ تشک مانند ملحفه بوده ولی حالت حوله ای داشته که جاذب رطوبت است بر روی یک تشک قرار گرفته است.این نوع محافظ از پارچه های نخی معمولی بوده که قابلیت شستشو دارند و برای نظافت تشک مناسب هستند ولی مانع عبور رطوبت یا آب نمی شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی